Ριψοκίνδυνο πάντα το κύμα...

…της θάλασσας κατανικώντας τους θανάτους
στην ανεμόσκαλα σε θέλω να φανείς…

Ν. Καββαδίας

happiness

happiness
Η ευτυχία είναι ίσως το τελευταίο πράγμα που σου συγχωρούν οι άλλοι...

15.8.15

Γιορτή Γυναίκας



Η Γιορτή ξεκινά πολύ μετά τα μεσάνυχτα,όταν η σκόνη από τα πόδια των δούλων καταλαγιάσει και η άσκοπη φλυαρία των διχαλωτών γλωσσών φιμωθεί από έναν ύπνο-θάνατο του φθαρτού.

Δεν έλουσα τα μαλλιά μου.Η αρχαία πάχνη τους αστράφτει στο φυσικό ημίφως της νύχτας και στην φλόγα του κεριού. Σηκώνομαι όρθια.Εγώ μικροσκοπική.Η σκιά μου γιγάντια.Τρεμοπαίζει στον τοίχο.Το δωμάτιο τυλίγεται σαν ετοιμόγεννο ερπετό γύρω από την φωτιά.Ο κύκλος κλείνει.Το πάτωμα χάνεται.Το ταβάνι επίσης.Ο χορός ποτίζει το αιώνιο χώμα. Φυτρώνουν βλαστάρια εκρήξεις που οι γλώσσες τους γλείφουν το γαλαξιακό νεφέλωμα.Δεν υπάρχουν σύννεφα.Μόνο βροχή και φωτιά.

Στριφογυρίζω γύρω από τον εαυτό μου και από βαθιά,μέσα μου,από τα κλαδιά του Θηλυκού Γενεαλογικού μου Δέντρου,αγγίζω ένα φύλλο Ιερής Θηλυκότητας.Το τρίβω με τον δείκτη και τον αντίχειρα,όπως τρίβεις τον βασιλικό.Το δέρμα μου απορροφά όλο το άρωμα και πλημμυρίζει το δωμάτιο κι ο κόσμος.

Αρώματα να φέρεις δώρα στην Γιορτή.
Και τις ώρες τις μικρές να μην κοιμάσαι.Θα κοιμόμαστε πιο νωρίς απ όλους και θα ξυπνάμε όταν όλοι κοιμούνται.Η γιορτή θέλει ιεροτελεστία. Η ιεροτελεστία ησυχία. Η ησυχία αφοσίωση.Η αφοσίωση Έρωτα προς το Υπέρτατο της Ζωής.

Ξημερώνει.
Ξάπλωσε δίπλα μου.
Φιλοξενώ στον Νου μου έναν αρχαίο άνεμο,στο Σώμα μου χώμα και πηγές, στην Καρδιά μου έναν φλεγόμενο Γαλαξία.
Όπως κάθεσαι στο μπαλκόνι του Εαυτού σου,κάνε το μοιραίο Βήμα και βγες από το σύνολο των χτιστών παραδείσων.

Η Γιορτή συμβαίνει έξω..εκεί που και το νεογέννητο Φεγγάρι της 14ης Αυγούστου ξέρει να μιλά τη διάλεκτο της Ολοκλήρωσης.

Η Γιορτή συμβαίνει εκεί που ερωτεύεσαι χωρίς απαντήσεις την κάθε λεπτομέρεια της Γυναίκας,που σήμερα κάθεται στον θρόνο της ως Μητέρα των Πάντων.

Μήτρα
Θηλυκός Νους
Απαρχή και Ναός του Κόσμου Όλου.

Ξεντύσου τον εαυτό που σου δίδαξαν οι θνητοί.Κάθισε στο τραπέζι των ανέμων.Η φωτιά σε λίγο θα φουντώσει.Το κέφι επίσης. Η Φύση γιορτάζει Γένεση και Ζωή. Το Δάσος θα απορροφήσει τις δονήσεις.
Να είσαι έτοιμος για την Πανσέληνο της Γυναίκας.

Πρόποση:
Χρόνια Αιωνιότητας μέσα από την κάθε αιώνια στιγμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: