Ριψοκίνδυνο πάντα το κύμα...

…της θάλασσας κατανικώντας τους θανάτους
στην ανεμόσκαλα σε θέλω να φανείς…

Ν. Καββαδίας

happiness

happiness
Η ευτυχία είναι ίσως το τελευταίο πράγμα που σου συγχωρούν οι άλλοι...

1.3.15

Δεν τρώω... δεν μασάω... δεν....



Τα τηλεοπτικά δρώμενα παραμόνευαν από το 2009 την οικονομική  κρίση,
που φέρνει πείνα,
που υπογράφει εξαναγκαστική νηστεία,
που καταδικάζει σε υποσιτισμό το 1,5 εκατομμύριο ανέργων, συν όλους όσους ημιαπασχολούνται,
καθώς και τα παιδιά τους,
που τους καθηλώνει μπροστά στο χαζοκούτι,
να χουν κάτι να γουργουρίζει στο μυαλό τους, σαν φαγητό που σιγοψήνεται μα δεν λέει να σερβιριστεί..
 
Είχαν έτοιμα όλα τα υλικά
μετέτρεψαν μέρη των στούντιοS σε κουζίνες
προσέλαβαν σεφS υψηλής μαγειρικής τέχνης και άρχισαν να σερβίρουν τηλεοπτικές σπεσιαλιτέ
ταΐζοντας το μάτι του κάθε πεινασμένου..

6 χρονάκια μετά το τραπέζι της τηλεοπτικής - εξ αποστάσεως - αλληλεγγύης καλά κρατεί..

Γαντάκια στα χέρια, χαμόγελο στο μουτράκι που ευτυχεί μαγειρεύοντας, παχάκια στη μέση από τα πιάτα που αυτοκαταναλώνει ο σεφ επαινώντας την μαεστρία του και τόσες ώρες γεμάτες από προετοιμασίες πιάτων που ο μέσος Έλληνας αδυνατεί να δει ποτέ στο τραπέζι του..

Θα μου πεις βιάζομαι να μιλήσω...
Τώρα με την Νέα Κυβέρνηση θα μπορώ να αγοράσω όλα τα εκλεπτυσμένα υλικά που προτείνουν οι σεφS των μίντια... Θα πάψω να τρώω στην μαμά μου για οικονομία.. Θα μπορώ να καλέσω στο σπίτι μου την σπιτονοικοκυρά μου για να την καλοπιάσω μην μου αυξήσει το ενοίκιο, την Διευθύντρια για να πάρω την προαγωγή και την αύξηση που χρόνια δικαιούμαι, αλλά μπήκε στην κατάψυξη τόσα χρόνια..

Ίσως μου φύγει κι αυτή η οργή μου (το χειρότερο υλικό (!), - αν θέλεις να αποτύχει μία μαγειρική απόπειρα ρίξε μπόλικη δόση! ) για όσα στερήθηκα 6 χρόνια τώρα... που για χάρη της με πείσμα επιμένω σε απεργία πείνας από όλα όσα προωθούν με ενθουσιασμό οι μάνατζερS του Υπερκαταναλωτισμού, που χτυπούν στο ψαχνό του Εγκεφάλου μας, είτε υπάρχει κρίση, είτε όχι...

Δεν είμαι οπαδός του "λιτού βίου" που συζητιέται τελευταία,
απλά τρώω σπίτι μου...
μαγειρεύω πλούσια αυτοσχέδια εδέσματα με ό,τι έχω....
τρώω τον Άνθρωπό μου....
και αρνούμαι να δοκιμάσω ό,τι σερβίρουν στο λαό οι μεγάλοι ΣεφS.... Πολιτικοί και μη (!)..

Αν ποντάρετε σε μένα, ως πελάτη στο εστιατόριό σας η "Ελλάς", Φαλιρίσατε...
Εγώ δεν τρώω..... δεν μασάω..... δεν...

Κι όταν υπνοβατεί το σώμα
ζητιάνος της βιολογικής του πείνας
με τα χέρια μου για chopsticks
χορταίνω με λεπτομέρειες ευτυχίας
πανάκριβα gourme Ζωής
που οι διορισμένοι επαγγελματίες σεφS
δεν διδάχτηκαν πώς να μαγειρεύουν...




1 σχόλιο:

Velvet είπε...

Πολυ σωστα
Για την υγεια και την διατροφης μας
Δεν τρωμε ποτε γκουρμε σπεσιαλιτε
Που μας σερβίρονται
Απο την ανακυκλωση ληγμενων πολιτικων υλικων