Ριψοκίνδυνο πάντα το κύμα...

…της θάλασσας κατανικώντας τους θανάτους
στην ανεμόσκαλα σε θέλω να φανείς…

Ν. Καββαδίας

happiness

happiness
Η ευτυχία είναι ίσως το τελευταίο πράγμα που σου συγχωρούν οι άλλοι...

21.3.15

Όταν αγαπάς..


Οι καβγάδες είναι κίνητρα ερωτικού μονιάσματος.

Ο εγωισμός εκρηγνύεται υποτονικά γιατί όλη σου την Ενέργεια την καταναλώνουν οι Εκρήξεις του Έρωτα.

Οι παράλογες σκέψεις σου ενθαρρύνουν την Τρέλα του Μαζί και δυναμώνουν την Λαχτάρα.

Οι λέξεις και οι σιωπές συμμαχούν με τον Έρωτα.

Ο κόσμος ομορφαίνει μόνο όταν τον κοιτάτε Μαζί από τις συντεταγμένες της αγκαλιάς.

Η αγκαλιά δεν ορίζεται μόνο όταν το σώμα του Ενός τυλίγεται από το σώμα του Άλλου, αλλά κυρίως όταν οι Σκέψεις χάνονται η μία μέσα στην άλλη.

Όταν αγαπάς μισείς κι απομονώνεις το κομμάτι του εαυτού σου που σου ψιθυρίζει ανασφάλειες και προοικονομεί χωρισμό.

Όταν αγαπάς
επιμένεις επιμένεις επιμένεις επιμένεις επιμένεις επιμένεις επιμένεις στο Μαζί
γιατί αλλιώς
χάνει το νόημά της η Ζωή σου
κι ο εαυτός σου γίνεται ξένος μέσα σου,
αφού το μυαλό και το σωμα σου επιμένουν να ανήκουν εκεί όπου αγαπήθηκαν κι αγαπιούνται μέχρι θανάτου.

~~~~~~~~~~~~~~


Ακόμη κι όταν φεύγεις και μ αφήνεις
ποτέ δεν είμαι μόνη μου...
Μόνος σου με χωρίζεις.
Εγώ εξακολουθώ να έχω μαζί μου το Σώμα και την Σκέψη σου,
τον Αληθινό Εαυτό σου...







Δεν υπάρχουν σχόλια: